poniedziałek, 31 stycznia 2011

30. A to niespodziewajka.....

Dostałam wyróżnienie od Eli, za które bardzo serdeczniście dziekuję buziaki.
Ale muszę spełnić pewne warunki, to je spełniam.

1. Pięknie podziekować za  wyróżnienie
2. Umieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła
3. Umieść u siebie logo wyróżnień
4. Przekaż nagrodę do 10 blogów
5. Umieść linki do tych blogów
6. Powiadom o tym nominowane osoby

Punkt 4 , ja to bym wszystkich obdarowała jest tyle świetnych blogów, ale jak tylko 10 to 10.

Oto logo wyróżnienia, takie letnie.....lubię gerberki.


A oto moja lista , wyróżniam ....

Bellisima   http://bellagracja.blogspot.com/   ( ma kilka blogów, trudno się zdecydować)

Uf... szkoda, że tylko 10. Aż mnie łepetynka rozbolała, idę uduldać kawkę. Cmokusie. 

5 komentarzy:

  1. wow! miło mi ... :)
    dziękuje serdecznie za wyróżnienie
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ano:)bardzo dziekuje za wyroznienie...ja niedawno wybralam 10 osob wiec narazie nie wiem kto nastepny:):)ale bardzo dzikekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje pieknie za wyróżnienie:)

    PS. czy jest szansa ,ze przylączysz się do kampanii promującej likwidację weryfikacji obrazkowej?Wiele osób zrezygnowalo z tego uciazliwego ustrojstwa co znacznie ulatwia pozostawianie komentarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu ślicznie ci dziękuję za wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń