poniedziałek, 21 lutego 2011

35. Wyróżnienie

Otrzymałam od Danusi, bardzo, bardzo dziękuję.


Teraz kolej na mnie

1. Pięknie podziekować za  wyróżnienie
2. Umieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła
3. Umieść u siebie logo wyróżnień
4. Przekaż nagrodę do 10 blogów
5. Umieść linki do tych blogów
6. Powiadom o tym nominowane osoby

Moja 10

GosiaDominika,  Dorotka,  Joasia,  Magda,  Dorotka,  http://szydekoweinspiracje.blox.pl/html,  Agata,  Ania
Ewa.

Ciężko było wybrać wsród tylu fajniuchnych blogów. Cmokusie.






4 komentarze:

  1. Z całego serca dziękuję za tak miłe wyróżnienie.
    Teraz znowu będę miła problem bo ja po prostu nie potrafię wybrać 10 blogów...
    Miłego dnia Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ano! Bardzo mi miło z powodu wyróżnienia. Serdecznie dziękuję!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję Aniu i dziękuję za odwiedzinki!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Ano:) a co do serduszka,oczywiscie ze tal!pozdrawiam Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń