piątek, 20 sierpnia 2010

1. Cześć i czołem

Witam wszystkich serdecznie, wreszcie się zdecydowałam i założyłam bloga. Po zazdrościłam koleżankom i mam. Jeszcze eksperymentuję i się uczę. Na pewno będę potrzebować Waszej pomocy w upiększaniu bloga, wiec liczę na was kobitki (i może jakieś chłopisko też zaglądnie). To mój pierwszy wpis,pamiętna moja chwila hihihi.
Coś mi tu nie pasi, date pokazuje 19 a przecież dziś pisałam czyli powinno być 20 sierpień!!!!

Pochwalę się Wam co dostałam z wymianki wakacyjnej u Kasiulki od Oli haftowana nibylandia 
piękny jak Ona to robiła?








mniam
koncepcja już jest





Pszepraszam że tak nieudolnie nauka trwa!





3 komentarze:

  1. Witam w gronie blogowiczek!!
    Ja też dzisiaj wylądowałam na blogspocie, blox przestał ze mną współpracować .

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę zaglądać . Pozdrawiam i miłego pisania bloga- koleżanka z forum.

    OdpowiedzUsuń