piątek, 18 listopada 2011

83. Pozazdrościłam i mam i ja.

Oglądając Wasze blogi coś fajnego czasem sobie upatrzę. I wypatrzyłam u koleżanki blogowiczki i zakupiłam  u Monisi







Piękne są, zawiesiłam na srebrnym łańcuszku, U Moniki widzę, że są  na jakiejś ciemnej żyłce czy cosik takiego, ale myślałam o wstażeczce. Jak myślicie co lepsze?
Czekam jeszcze na upominek  od Kajki i nie mogę się doczekać co to będzie?

Jeszcze mam prośbę-pytanie, czy może wiecie gdzie zakupić takie serducho ,aby zrobić sobie taka ozdobę. Opatrzyłam znane mi miejsca, nie maja takiego. Będę wdzięczna za namiary.
Cmokusie.

9 komentarzy:

  1. no rzeczywiście pięknie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne serducho może w Empiku by było ./././

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobne serduszka widziałam w sklepiku Sylwii Serwin
    http://allegro.pl/zawieszka-serce-podwojne-i1891554028.html
    Zaglądnij sobie też na jej stronę, bo dziewczyna robi niesamowite rzeczy
    http://sylwiaserwin.pl/
    Twoje zdobycze są fantastyczne, aksamitka do zawieszenia też by pasowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wisiory:)A serducho zrób sobie sama.Sklejka,albo balsa(lekkie drewno do kupienia w sklepach modelarskich,można wycinac nożyczkami)i wycinasz dwa serducha,z czego jedno całe a drugie tylko ramka,sklejasz razem i wysypujesz koraliki na klej:))wułala:)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. No to teraz ja Ci zazdroszczę . Piękne .

    OdpowiedzUsuń
  6. wisiory ekstra! a serducho, jakiego szukasz można wyciąć tam, gdzie wycinają ze sklejki laserem. W Krakowie na pewno znajdziesz takie miejsce (tak sądzę..)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawde piekne wisiorki aż mi slinka leci ha ha.

    OdpowiedzUsuń