środa, 19 października 2011

77. Robótkowo i wietrzenie staroci.

Totalnie jestem wpieniona, cholera co to się porobiło wymusza na mnie logowanie się na wp.pl, zcierpie, ale długiego posta to nie mogę napisać bo mnie za jakisik czas wylogowuje i znika wszystko co napisałam. Będzie więc na raty.

To co mam na łapkowym krośnie



Tu imbryczek ze schematu od Kasi ( kurcze zapomniałam bloga), ale bardzo jej dziękuję




Kobieta z perłami z postu 57 zaczęta, ale jakasik niemoc mnie do niej ogarnęła.


Skrzyneczka  pradziadkowa koralowo-skarbowa



a w niej



Okulary bez jednego szkła złote po prapradziadku, broszka po babci i taki haczyk, jak myślicie do czego mógł służyć?



Tą różyczkę znalazłam jakieś ponad 30 lat temu na podlodze w szkole podstawowej nie wiem czy to srebro bo próby nie ma, ale zachowałam ja bo mi się podoba. Otwiera się

  



Przeglądając kiedyś Wasze blogi,natrafiłam jak jedna kobiecinka pokazywała swoje kryształy. To i ja pokarze moje posagowe cudeńka








To się przewietrzyły i hyc do szafeczki nie wiadomo na jak długo.A może zacznę je użytkować? Ciekawe czy moje panienki kiedyś sobie to będą chciały wziąść.  

To tyle na dzisiał, rozpisałam sie troszkę, wybaczcie. Miłego i pogodnego popołudnia. Cmokusie.



7 komentarzy:

  1. Aniu, rzeczywiście trudno się dostać na Twojego bloga, mnie się udaje dopiero jak klikam na tytuł posta, bo inaczej to logowanie do jakiejś poczty, może w ustawieniach bloga coś się namieszało? U Ciebie praca wre że ho,ho. Piękna szkatuła kryje prawdziwe skarby. Ja mieszkam w byłym "zagłębiu" kryształów, w dobrych czasach huty, szlifiernie, więc w każdym domu jest tego pod dostatkiem, kilka mam na sumieniu (potłukłam podczas mycia) bardzo są ciężkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wszystko < no prawie > musi być użytkowe...hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba tą kobiecinką to ja byłam! ;)
    Różyczka śliczna i ten obrus co na niej leży...
    A kryształy śmiało możesz rozlokować w swoim otoczeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. skarby niezwykle .to coś wygląda jak haczyk do butów

    OdpowiedzUsuń
  5. Same śliczności pokazałaś. Cieszę się że problem został rozwiązany, bo też się na Twojego bloga dostać nie mogłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak 3nereida to służyło do wiązania butów.

    OdpowiedzUsuń